Código | Título | 1º Autor | Opções |
MA3-01-07 | Integrating the Revised Bloom's Taxonomy With Multiple Intelligences: A Planning Tool for Curriculum... | Toni Noble | Detalhes |
MA3-01-08 | Interlinking physical beliefs: Children's bias toward logical congruence | Heidi Kloos | Detalhes |
MA3-01-09 | Why stereotypes don't even make good defaults | Andrew C. Connolly | Detalhes |
MA3-01-10 | Cognitive developmental biology: History, process and fortune's wheel | Evan Balaban | Detalhes |
MA3-01-11 | Adapting to intelligence profile in an adaptive educational system | Declan Kelly | Detalhes |
MA3-01-12 | Games by which to learn and teach about sustainable development: exploring the relevance of games an... | Hans Dieleman and Don Huisingh | Detalhes |
MA3-01-13 | Beyond g: Putting multiple intelligences theory to the test | Beth A. Visser | Detalhes |
MA3-01-14 | g and the measurement of Multiple Intelligences: A response to Gardner | Beth A. Visser | Detalhes |
MA3-01-15 | Projeto: Recuperação de Áreas Degradadas | | Detalhes |
MA3-01-16 | Sobre o Programa Nacional de Educação Ambiental | | Detalhes |
MA3-01-17 | O conceito de ser vivo: A biologia intuitiva e o pensamento científico da criança (na construção de ... | Valérie Nicollier e Fermin Garcia | Detalhes |
MA3-01-18 | Novas teorias cognitivas e educação ambiental | Valérie Nicollier | Detalhes |
MA3-01-19 | Cadernos do III Fórum de Educação Ambiental | Marcos Sorrentino | Detalhes |
MA3-01-20 | Causal Patterns in Ecosystems: Lessons to Infuse into Ecosystems Units to Enable Deeper Understandin... | Tina Grotzer | Detalhes |
MA3-01-21 | Um Projeto... Tantas Visões: Educação Ambiental na Escola Pública | Nídia Nacib Pontuschka | Detalhes |